Akarom...

 "Mindenkinek vannak rossz napjai. Néha a legmosolygósabb emberek is mélypontra kerülnek, megfeledkeznek az erősségeikről.
Legszívesebben elbújnának a világ elől, és sokszor bizony el is bújnak.
Nem vagyunk robotok, hatalmukba tudnak keríteni a félelmeink, szorongunk, aggódunk. 
De azt hiszem, az a legfontosabb, hogy az időnk nagy részében hogy állunk az élethez.
Hogy pozitívan tudunk gondolkodni, és szeretettel és melegséggel megtölteni az életünket.
Nem, nem baj, ha vannak rossz napjaink.
Hagyjuk a lelkünket és a testünket kiadni a feszültséget, hogy utána újult erővel folytathassuk az életünket!
Néha legyünk nyugodtan padlón, hogy legyen honnan felállni. Ettől nem leszünk gyengébbek. 
Csak emberek."

(Agárdi Zsóka)


Ezt a blogot még Ádus kicsi korában kezdtem el írni. Akkoriban a kézműtétek, kontrollok, vérvételek, később az autizmus buktatói tették ki napjaink nagy részét.

Elengedés...

Az eltelt pár évben folyamatosan elengedtem sok mindent. Először az egészséges gyermek képét. Ez volt a legnehezebb. Hiszen egy komplett jövőképről volt szó. Aztán szép lassan kezdtem elengedni az elvárások, mit szólnak mások béklyóit. Rengeteg segítséget kaptam a családomtól. Az én kis különc családomtól. Ők erősítettek, ha elgyengültem, és bízom benne hogy ez visszafelé is működik. De ez már a múlt. Viszont múlt nélkül nincs jövő, ugye?



És most...napjaink

Olyan fura lett minden. Továbbra is igyekszek mosolygós és happy lenni, de a rossz idő megjöttével a borongós gondolatok is előrébb törnek. Meg hát öregszünk. A változás is kivett belőlem rengeteg erőt. Elengedtem egy munkahelyet, hivatást, melyet 21 éven keresztül szolgáltam becsületesen. Nem voltam az év dolgozója, nem kaptam kitüntetéseket, elismeréseket. Én csak igyekeztem becsülettel elvégezni, amit rámbíztak. Aztán pofánvágott ismét az élet, a lelkem nem bírta tovább. Aki akkoriban mélyebben beszélgetett velem, tudja min mentem át. Mert persze kifelé nem sok mindent mutattam, próbáltam belül megküzdeni a démonjaimmal. Sok emberben csalódtam, sok mindent át kellett értékelnem ebben az évben. Nehéz volt. 

Lacus mondta találóan tegnap....megváltoztunk. A gyerekek felnőttek, mi pedig kiégtünk.

De... Minden menthető, ha nem adjuk fel🙏 Azt pedig tudom, hogy mi aztán sosem. Rengeteg cél van még az életemben. Ezek javarészt a családomhoz köthető, de vannak olyanok is, amik az én testi-lelki-szellemi egészségem megóvását és frissítését hivatottak karbantartani, javítani, fokozni. Minden igyekezetemel azon leszek, hogy teljesíteni tudjam. Hisz még csak 44 vagyok☺️ folyt. köv.



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Agyalásokban....ezúttal Áduson

Mélypont és összevissza gondolatok

A felhőkön túl mindig süt ránk a nap☺️🤪🙏