Úgy néz ki, hogy Ádám alvása rendeződött. Már kb. egy hete 9 körül ügyesen elalszik, és reggelente is vidáman ébred. Aztán apája felöltözteti(csak neki engedi, nekem nem) én meg elvihetem oviba. Mióta ezt játszuk, azóta nagyjából zökkenőmentesek a reggeli elindulások. De ha nem igy van, akkor gond van. Nálunk sajnos alig esett a hó. Tiszta locs-pocs minden. Bezzeg keleten! Várom már nagyon a tavaszt, de olyan messze van még! Ádámnál 10-én lesz a farsang, és még nem tudjuk, milyen jelmezt lesz hajlandó felvenni. Tavaly tigris volt, azt jól viselte. Ha megtalálom a képet, feltöltöm. Talán azért mert a Micimackóban is van tigris.Idén is kitalálunk valami testhezállót. Közben megtaláltam a tigrises képet...

Megjegyzések

  1. szia!

    Tök jó az új profilod! És nagyon édes a kicsi fiad. Nekünk Arnika szinte soha nem engedte meg hogy farsangi jelmezbe öltöztessük,talán mert számára ez nem volt soha fontos.Jelenleg Arnika is úgy ahogy elalszik esténként már éjfél körül ágyba van. Ez azért ahhoz képest szuper,hogy hajnali három és négy óra körül aludt el kb két hete. Egyébként ha elalvási zavaraitok vannak nagyon ajánlom neked a bio melatonint. lehet hogy írtam már de ha nem akkor most írom :) Szóval ajánlom neked mert nagyon jó. Mikor olyan későn aludt el Arnika akkor használtuk vagy három hétig . Ez nem orvosság hanem az alvásért felelős hormon ami normál esetben mindenkinél termelődik mikor sötétedik. Szóval mikor ezt adtuk neki akkor elaludt rendesen.
    Nálunk nagy hó van ( keleten lakunk :)) olyan szép. Arni nagyon élvezi mert imádja enni a havat.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Agyalásokban....ezúttal Áduson

Mélypont és összevissza gondolatok

A felhőkön túl mindig süt ránk a nap☺️🤪🙏