Megjegyzések

  1. Szia!

    Nekem megvan mindkettő szívesen kölcsönadom . Az autista a testvérem azt le is fénymásolhatom neked, nagyon hasznos kis könyv és nem vastag. Az életmentő kézikönyvet meg elküldöm ha megírod az email címemre hogy hova küldjem. Aztán majd visszaküldöd. Egyébként vannak még nagyon hasznos könyvek, az egyiknek a címe az hogy "Mama ez itt ember vagy állat" nagyon jó kis könyv. ha gondolod azt is lefénymásolom need és elküldöm az is nagyon tanulságos. Abban főleg az auti gyerekek szelektív gondolkodásának a magyarázatai vannak példákkal. Nekem minden könyv megvan mai teddig írtak az autizmusról,legalább is amiket hasznosnak véltem. Mostanában már nem tudnak nekem újat mondani. Szóval írj az emailomra és küldöm a könyveket.
    puszi
    Merci

    VálaszTörlés
  2. Egyébként a hajvágás nálunk is gázos arnika még soha nem engedte magát megnyírni én szoktam futkározás közben
    Vannak ilyen időszakok mikor maga alatt van az ember,de aztán mindig történik valami jó ami erőt ad. fel a fejjel! Kitartás!
    Merci

    VálaszTörlés
  3. Köszi Merci, mint már irtam-vagy akartam- egy angyal vagy!

    VálaszTörlés
  4. Helló!

    Az email címemre írd meg a címedet és akkor küldöm is a könyvet.

    puszi

    VálaszTörlés
  5. Merci, az iwiwen keresztül irtam, nézd meg!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Agyalásokban....ezúttal Áduson

Mélypont és összevissza gondolatok

A felhőkön túl mindig süt ránk a nap☺️🤪🙏