Már régen nem írtam. Kicsit javult a helyzet, már nem mindennaposak a dührohamok és a verekedések. Ma például nagyon ügyesen jött haza az oviból. Készülnek a karácsonyi műsorra, kiváncsi vagyok, hogy sikerül. A Maszkabálból adnak elő, azt meg kivülről fújja.Holnap fejlesztés. A múlt héten nem voltam benn, hanem kivűlről füleltem. Sokkal ügyesebb volt, mint előtte héten. Megállapodtunk Stellával, hogy én inkább nem megyek be, hanem megvárom kint. Csinálunk majd olyan kártyát, hogy lefényképezzük azokat a játékokat, amivel ott játszanak, és akkor talán tudni fogja hogy fejlesztésre megyünk. Bár szerintem igy is felfogja, és nem is akar PECS-ezni.Most feküdt le aludni, tehát a műtét óta alszik rosszul. elótte volt, hogy már 9-kor aludt, azóta meg 10-11 körül alszik el. Reggel persze nem hajlandó felkelni,és nyügös. Tegnapelőtt kiesett az első fogacskája. Először megijedt és piszkálta a helyét, aztán megszokta a kis foghíját. Sajnos ma elpusztult kicsi teknősünk, holnap veszünk végső búcsút tőle. Dorcikám nagyon megsiratta. Megigértük, hogy kap másikat. Béke poraidra, Soma!

Megjegyzések

  1. Örülök, hogy egy kicsit jobb a helyzet!
    A Maszkabált szerintem minden gyerek szereti!:) Az enyémek is oda meg vissza vannak érte! Melyik jelmezt adják elő?

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Agyalásokban....ezúttal Áduson

Mélypont és összevissza gondolatok

A felhőkön túl mindig süt ránk a nap☺️🤪🙏