Apáról nem rakok most fel képet, mert ő nem szeret nagyon szerepelni. Amúgy én sem.Meg van egy teknősünk is Soma. Dorka kapta a születésnapjára.Megérkezése után Ádám kaszkadőr teknőst csinált belőle, egyfolytában kivette és dobálta a vízbe. Szegény teki! Azt hittük nem éri meg a másnapot. De jól bírta. Ádi már csak néha piszkálja. Most épp a szobáját borítja szét, ami csak arra jó hogy én meg összepakoljam. Játszani tartósan nem játszik semmivel. Csak szétdobálni.Szeret mindenhova felmászni, mostanában a szekrény tetején szeret rosszalkodni.Meg pár kilincset már le kellett szerelnünk, mert a negyediken lakunk. Remélem előbb-utóbb sikerül elköltöznünk családi házba, és eggyel kevesebb probléma lesz. Rakok fel videót, hogy lássátok, kívülről fújja a dalokat, meséket de szinte csak erről mesél, nem lehet vele beszélgetni.A maga kis mesevilágában él, ahonnan nehéz kihozni a való világba. Hogy fogunk igy iskolába járni? Értelmi sérült-e vagy "csak " aspergeres? Hogyan lehet ezt biztosra tudni. Jelenleg egy mozgássérülteknek és értelmi fogyatékosoknak fenntartott alapítványi oviba jár, ahol kis létszámú óvoda van. Helyben kap logopédiai , mozgásfejlesztést, gyógyúszást. Ezenkívül hordjuk egy autistákkal foglalkozó alapítványhoz fejlesztésre heti 1X. Szerintem ez kevés, de egyenlőre több a semminél. Na most ennyi.

Megjegyzések

  1. Szia Napsugár!

    Én merci vagyok egy 12 éves nem beszélő autista kisfiú édesanyja. Most találtam rá a blogodra és olvastam. Nagyon édes a kicsi fiad. Ne keseredj el,megfelelő fejlesztéssel vannak esélyek. Az már egy nagyon jó dolog hogy legalább beszál a kicsi fiad. Én még soha nem halottam az én kisfiam beszéd hangját. Hidd el majd megtanul kommunikálni és akkor majd arra fogja használni a beszédet.
    Kitartás!
    Üdvözöllek

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Merci, kedves vagy!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Agyalásokban....ezúttal Áduson

Mélypont és összevissza gondolatok

A felhőkön túl mindig süt ránk a nap☺️🤪🙏