Ma kicsit nyugodtabb volt a drágám. Leült estefelé kirakózni, és az oviban tanult dalocskát énekelgette a kádban fürdéskor. Remélem nem csak ritka pillanatok egyike volt a mai nap. Holnap mennek úszni, délután meg fejlesztésre, talán lefárasztják egy kicsit. Ma 10 után aludt el. Reggel viszont iszonyú dühös és akaratos volt.

Megjegyzések

  1. Nálunk nem tudom mi lehetett de Arnika hajnali fél ötkor aludt el. tehát ma kihagytuk a sulit és teljesen felborult a napunk. Iszonyatos volt az éjjszaka és természetesen reggel mennem kelett dolgozni. sajna mostanában nem tom mi lehet vele az időjárás vagy mi de eléggé fel van spanolva
    kitartás
    üdv
    Merci

    VálaszTörlés
  2. Ismerős helyzet... Én is dolgozom, már hulla vagyok

    VálaszTörlés
  3. Nálam mára lemerült a duracell végleg. A reggeli üvöltős iskolába menet után ma estére éreztem hogy kimerültem. Fizikailag és lelkileg is. Ma reggel úgy éreztem nem bírom tovább. Megszakadt a szívem hogy üvöltő kisfiamat rángattuk az iskolába. De sajna ez van ezzel kell élni. Holnapra megrázom magam legalábbis megpróbálom és folytatjuk az életet.
    Üdv
    Merci

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Agyalásokban....ezúttal Áduson

Mélypont és összevissza gondolatok

A felhőkön túl mindig süt ránk a nap☺️🤪🙏